10 клас


                                                                                                                      Тема. Західно-українські землі.

1 рівень.
1.Злиття одного народу з іншим через засвоєння його мови, звичаїв тощо і втрати своєї мови, культури, називається:
а) колонізацією,  б) полонізацією,  в) асиміляцією.

2. Унаслідок розділу  західноукраїнських земель Закарпаття віддійшло до:
а) Польщі;  б) Румунії;  в) Чехословаччини.

2 рівень.
1.Дайте визначення термінів: демократія, конституція.

2.Назвіть українські політичні партії Буковини.

3.За біографічними фактами  встановіть особу: «У 1914-1916рр. був командиром сотні УСС у складі австрійської армії.У 1938р. оголосив ОУН. Помер у Люксембурзі».

3 рівень.
1.У чому проявлялася дискримінація українського населення?

2. Встановіть хронологічну послідовність подій:
Придушення Татарбунарського повстання -
Організація констабору на Поліссі -
Створення ОУН -

3.Схарактерезуйте соціально-економічний етап західноукраїнських земель.

4 рівень.
1.Підготуйте тези виступу на конференції «Українські землі у складі Румунії в 20-30-ті рр.: історія і сучасність».

2. Чим можна пояснити той факт, що у 20-ті р. на західноукраїнських землях спостерігалася поширення про радянських поглядів, а в 30-ті рр. почався зворотній процес? Агрументуйте власну точку зору.





                                                                                                                              Тема. Радянська модернізація України 1929-1938 рр.

1 рівень.
1. Група осіб в організації або партії, яка проводить політику                 , опору більшості, називає:
а) ревізіоністами;  б) опозицією;  в) опортуністи.

2. Розправа з політичними противниками шляхом  насильства, називається:
а) диктатура;  б) терор;  в) фашизм.

3. Зміна суспільства відповідно до новітніх, сучасних вимог називається:
а) модернізація;  б) колективізація;  в) урбанізація.

2 рівень.
1. Дайте визначення термінам: «розстріляне відродження» , «українізація».

2. Назвіть посаду зазначених історичних осіб:
С.Косіор -
О.Шліхтер -
Л.Каганович-

3. Встановіть хронологічну послідовність подій:
ХV з”їзд ВКП(б)-
Голод в Україні -
Конституція УРСР -

3 рівень.
1.Досягнення української культури 30-х рр.            

2. Досягнення і недоліки індустріалізації.

                                                                                                                                  4 рівень.
1.Підготуйте план виступу на конференції «Причини і наслідки встановлення режиму особистої  влади Й.Сталіна».

2.Дайте загальну характиристику розвитку України на передодні війни. Зробіть підсумки. Що на вашу думку слід було змінити?


       



























А)  буряковому виробництвіБ)  зерновому виробництві
В)  виноградарстві
Г)  садівництві 


2. Концентрація промислового виробництва в металургійній, вугільній і залізорудній галузях  Наддніпрянської України на початку ХХ ст. сприялаА)  завершенню промислового перевороту
Б)  створенню монополістичних об’єднань
В)  формуванню ринку вільнонайманої праці
Г)  подоланню залежності від іноземного капіталу 


3. Яка форма монополістичного об’єднання була домінуючою в промисловості Наддніпрянської  України на початку ХХ ст.?А)  трест 
Б)  картель
В)  концерн 
Г)  синдикат  

4. Серед монополістичних об’єднань капіталістів у підросійській Україні на початку 20 ст. переважали:А) трести
Б) концерни
В) синдикати
Г) картели 











Немає коментарів:

Дописати коментар